tirsdag 23. oktober 2007

Masse så skjer

Verden tar litt av for tiå. I alle fall min sprøe verden. Det e så ekstremt møye så skjer for tiå. La oss ta ein aldri så liten oppsummering om ka så har skjedd, og ka så sga skje:

- Ugå itte høstferien begynte me at eg blei syk...
- På torsdag sist uga va det misjonsløp. (Og me samla inn øve 300.000,-!)
- På fredag va det fotballcup.
- På lørdag va det skolebryllup.
- I går vant Brann seriegull, og me gratulere sjølsagt alle brannfans med dagen. Viking ligge bra ann te å ta sølv.
- sga eg gjør ein medieoppgave (i alle fall begynna på den) så sga leveras på fredag.
- I mårå sga eg, Martin og Runar ha framføring i Historie om den europeiske koloniseringen av Oseania.
- På torsdag e det jackpot på pausetipping midtukekupong, så eg vinne nok et par millioner der. Greit nok.
- Te fredag sga eg ble ferdige med den der medieoppgaven om Madeleine-saken.


- Sånn kan man se ut i ein sånn periode
der man har masse å gjør.


- Knasknasknasknas (lyden av Alkjeks som må tygge raskt fordi han har så møye å gjøre)

Ingen kommentarer: