tirsdag 30. oktober 2007

Ny epoke

Endelig e eg 18 år! En ny epoke i mitt liv åpne seg. Det e som overgangen fra svart-kvitt-TV te farge-TV. Fra 2D te 3D-grafikk. Fra boblefisk te komla. Og så videre...

Dette her får eg nå lov te å gjør:
  • Eg kan få meg VISA-kort eller Mastercard.
  • Eg kan tippa på oddsen.
  • Eg har stemmerett i stortingsvalg.
  • Eg kan kjøba tobakk, vin og øl.
  • Eg kan kjøba jaktvåpen.
  • Eg kan ta førerkort for bil, lastebil og vogntog.
  • Eg kan vær me i denne kokurransen!
  • Men eg kan ikkje vær me i denne konkurransen...
  • Eg kan spela Resident Evil 4 og Half-Life 2!
  • Eg kan gifta meg uten å ha tillatelse fra foreldrene mine.
Yeah!

- Hipp, hipp, huknas!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vanvittigt bra Aleks :)
dæ æ "stort" å vær 18 år vett du ;) hehe..

Aleksander Mørch sa...

Ja, det har ihvertfall sett kjekt ut å vær 18 år i minst 17,99 år fra før. Eg har ikkje dratt nytte av det så møye ennå, men bare vent. Bler sikkert oddstipping i mårå :)

Anonym sa...

niice.. men må faktisk seia de atte den der sofa-konkurransen slo begge dei der to du hadde lagt link te her alse.. haha.. den va sinnsykt konge! :D

Aleksander Mørch sa...

Hehe! Nå glømte eg desverre å delta i den der sofa-konkurransen. Får ikkje håpa at fristen e gått ut...

Anonym sa...

du kan kjøpa formfett o :)