onsdag 10. oktober 2007

Ny opplevelse

I går skjedde det någe så eg aldri trodde eg sko få oppleva. Eg blei medlem av ein bokklubb. Då kan me spør oss sjøl: Koffor det? Har Alkjeks knukke? Har Alkjeks smuldra opp? Har Alkjeks blitt dyppa for mange ganger ner i kaffikoppen?

Nei, 1000 kroner kan lokka alle og einkver. Bare skjekk dette tilbudet!
Nå gjelder det bare å huska å avbestilla hovedbøkene kver måned i ett år...

Takk til Erik for tipset! Til ære for Erik kommer nå linken til hans blogg: (sjøl om den e pina dau for øyeblikket)
la vi de pytoon superio

- Knas (lyden av Alkjeks The Bookworm som spiser bøker)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Har du brukt opp gavekortet ditt?

Hvis ja: Ka kjøpte du?

Aleksander Mørch sa...

Har ikkje mottat gavekortet ennå, men vett ka eg vil ha. (Rekne med det e medlemsprisen me må se på?)

- Don Rosa, tegneseriesamling(305,-)
- Ringenes Herre, bok (129,-)
- Montys Enzyklo Pythonia, DVD (349,-)
- Så har eg 217,- igjen. Det bler 2 DVD-er te 99,- stk. Vurdere Braveheart, Goldeneye, Das Boot, Rush Hour 2 eller Ocean's Eleven.

Du då? :P

Aleksander Mørch sa...

Eg har nå bestilt Don Rosa, Ringenes Herre, Montys Enzyklo Pythonia, Braveheart, Ocean's Eleven og Hamilton.

Utnyttet gavekortet maksimalt.
Totalsum: 0,00 kr :D

Anonym sa...

Vett du om du må ha ta alt på ein gong, eller kan eg ta litt ittekvart?

Anonym sa...

Masse gosaker der ja.
Eg har ikkje heilt fått ti te å se på utvalget ennå, men eg lure på om eg ska ha Austin Powers Collection (DVD)(199,-) og Sunshine (DVD)(199,-) jaffal. Og så får eg sjå. Kanskje ei go bog hvis eg finne någe.

Aleksander Mørch sa...

Når du sga "betala" det du bestille, så skrive du inn ein gavekortkode. Og då bler totalsummen din minus 1000 kr. Eg e redde for at gavekortet forsvinne itte fysste bruk, ja, så du må nok ta alt på ein gang...

Anonym sa...

Hmm...Ok.