onsdag 2. september 2009

Vikarierende A-menneske

Oioioi, kor blei august av? Den bare forsvant den, den lille sniken. Eg har ein teori om koffor.

Eg har blitt et A-menneske. Ikkje frivilligt selvsagt, det e skolen sin skyld at den begynne kl. 8:15 kver dag. Men eg vett at B-mennesket ligge inni meg ein plass, eg har bare ikkje anledning te å finna an fram. Uansett, itte någen uker som vikarierende A-menneske har eg allerede funne ut at eg fortsatt syns synd på alle A-mennesker. Her e koffor:

Negative ting med å væra A-menneske:
1) A-mennesker står opp tidlig. (For ein idiotisk ting, egentlig. Du e jo trøtt tidlig om morgenen!)
2) A-mennesker blir trøtte om kvelden. (For ein elendige bieffekt av punkt A! Det e jo om kvelden det skjer!)
3) A-mennesker har fulle busser. (Bussene om morgenen e alltid stappfulle. Og 10-15 min for seine.)
4) A-mennesker kjøre i kø. (Det e alltid kø om morgenen når alle svake mennesker skal ut på ein gang.)
5) A-mennesker e gretne. (Det e vel ingen så e glad tidlig en mandags morgen?)

Positive ting med å være A-menneske:
1) Kan høre morgenkåseriet på P2. (Men, den går det og an å lasta ner som podkast på nrk.no)

Jepp, det va alt.

Ingen kommentarer: