torsdag 5. februar 2009

Mas! på IRC!

Du trodde kanskje IRC var død? Ånei du. Det e iallefall liv på #mas! @ Quakenet.


Ofte stilte spørsmål:

Hva er IRC?
Du klikka ikkje på wikipedia-linken du? IRC e et chattenetverk på internett. Du går innpå servere som inneholder kanaler (chatterom).

Hvordan kommer jeg på IRC?
Du må ha ein IRC-klient, f.eks. mIRC.

Hvordan kommer jeg inn på den råkule serveren deres?
På mIRC går du på File --> Select server og velger Quakenet. Trykk på lyn-knappen for å koble til. Gå på Commands --> Join channel og skriv "mas!" (Ja, med utropstegnet, ellers komme du te Maniac Attack Squad)

Ånei! Det har gått 30 dager siden jeg installerte mIRC! Nå må jeg kjøpe det!
Det var ikkje et spørsmål, men eg svare allikevel. Du ikkje kjøpe det. Vent litt og trykk "Continue".

Åh! Livet mitt har blitt så mye bedre etter jeg kom på #mas! @ Quakenet, har du flere tips til bedre livskvalitet?
Ja, begynn å drikk Fun Light i stedet for brus.


Eksklusivt intervju med Tor Magne Berg

Tori e ein fast gjest på #mas! under nicket pederberg. Me fekk et intervju med han:

Koss har livet ditt vært itte du kom på #mas!?
mas! har redda meg. Før eg blei jort oppmerksom på mas! så levde eg et kjedeligt liv me traumer og posttraumatisk stressyndrom. Eg såv dårligt å var evigt singel trodde eg. Itte mas! har eg fått et nytt liv. Eg fekk meg dama sama dag, å har såve godt siden.

Koffor har du nicket pederberg?
Eg hadde eingang ein moped, å den hette peder. Åh, eg savne an sånn. Så derfor så tenkte eg å je ein 'gest' t mopeden min.

Vil du anbefale andre å ta turen innom mas!?
Ja om eg vil. Eg vil absolutt anbefala alle anre så har posttraumastiske å andre sinslidingar om å komma seg inn på mas! Me ein einastegang!!!! For a better life- join #Mas!

Kloke ord fra pederberg. Du har egentlig ikkje någe valg. Kom deg inn på MAS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ALEKSAAAAAANDER!!!

Anonym sa...

dåkke e syke :)