tirsdag 4. desember 2007

Luke 4

Eg har ikkje flaks.
Men eg har ein flaxkalender.
Ironisk nok.


I dag sga eg skrapa luke 4, fordi eg har lyst.
Neida, eg bare tulle med eg.
Eg gjør det fordi det e 4. desember.


Eg skrape med neglene.
Under neglene e det mange nerver for å blant aent registrera alt fingertuppene e i kontakt med.
Neglene beskytte disse nervene.


Oioioi! Mange nuller!
Det går opp for meg at eg kan ble rik idag!


Mange 5-tall.
Eg vett ikkje heilt om eg tørr skrapa resten...


Eg bler nervøse.
Eg bler heilt rød i ansiktet, og vannholdig væske komme ut av svettekjertlene i huden min.
Svette inneholde vann, i tillegg te natriumklorid, urea, feromoner og albumin.


Åh, eg tror eg vant!
Nei, forresten, eg hadde ikkje 3 like aligavell...


Det går opp for meg at Norsk Tipping klarte å lura meg igjen.
De rakkarane!


Og så fekk eg ein snømann.
Nå mangle eg bare 9 snømenner, så vinne eg 100.000 kr.

20 dager igjen te jul!

10 kommentarer:

Anonym sa...

aleksander!! eg ler meg ijel :D

Aleksander Mørch sa...

Nei! Du kan ikkje forlata denne jord så ung! Du har et jo heilt 3/4 liv foran deg!

Unknown sa...

vinne du 100000 så syns eg at du kan sponsa meg me ein snusboks;)

Aleksander Mørch sa...

Okey Yngve. Men bare hvis eg vinne akkurat 100.000 kr :)

Anonym sa...

ååå, stakkars. æ du ao en av dei så allti varte lurte av norsk tipping?? :P me too.. MEN når æg skrapte et griseflax, nettopp så vant æg 500 kr... :D hehe

Aleksander Mørch sa...

Oi, gratulere! Eg har aldri vunne mer enn 20 kr på flaxlodd... Men så pleie eg ikkje kjøba så mange då. Flaxjulekalender e uansett tradisjon :)

Anonym sa...

20 kr!! :P
ji meg ein
f
l
a
u
t

FLAUT

Aleksander Mørch sa...

Flaut kan du sei. Eg kalle det uflaks.

Marlynita sa...

enige me aleks.. de kalles uflaks.. :P eg har faktisk vonne øve 1000 kronårr på flaxkalender.. wohoo!! trur de va i forfjor elle noge.. så fortsett å skrap, i dag kan vara ein lykkedag! :D

Aleksander Mørch sa...

Eller i mårå... Eg vant ikkje i dag heller :(